Przejdź do głównej zawartości
Platforma e-learningowa
Gość
Zaloguj się
Strona główna
Kontakt
Łukasiewicz - ITeE
Ścieżka do strony
Strona główna
Kursy
Jak tworzyć informacje o zawodach funkcjonujących ...
MODUŁ I
Charakterystyka - model informacji o zawodzie
Jak tworzyć informacje o zawodach funkcjonujących na rynku pracy?
Charakterystyka - model informacji o zawodzie
Wróć do: MODUŁ I
STRUKTURA MODELU INFORMACJI O ZAWODZIE
https://elearning.itee.radom.pl/pluginfile.php/175/mod_page/content/5/animacja_1-itee.mp4
skrypt animacji (do pobrania)
Ostatnia modyfikacja: czwartek, 21 listopad 2019, 12:08
◄ Słownik podstawowych terminów stosowanych w informacji o zawodach
Przejdź do...
Przejdź do...
Forum aktualności
Instrukcja obsługi kursu
Informacje o projekcie
Filmy wprowadzające do projektu
Webinaria
Wybrane filmy zawodowe
Dokumenty do pobrania
Informacja o zawodzie – Co to właściwie jest?
Przykładowy opis zawodu - doradca zawodowy
Słownik podstawowych terminów stosowanych w informacji o zawodach
Cztery etapy tworzenia informacji o zawodzie
Kto uczestniczy w przygotowaniu informacji o zawodzie?
Klasyfikacja zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy – charakterystyka
Zintegrowany System Kwalifikacji – charakterystyka
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji – charakterystyka
Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Zawodów ISCO-08 – charakterystyka
Polska Klasyfikacja Działalności (PKD 2007) – charakterystyka
Europejska Klasyfikacja Umiejętności/Kompetencji, Kwalifikacji i Zawodów (ESCO) – charakterystyka.
Baza danych informacji o zawodach na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia
Kto i w jakim zakresie może korzystać z informacji o zawodach?
Dokumenty do pobrania
Identyfikacja, analiza i selekcja materiałów na temat danego zawodu
Opracowanie wstępnego projektu informacji o zawodzie
Strona tytułowa informacji o zawodzie
Spis treści informacji o zawodzie
1. DANE IDENTYFIKACYJNE ZAWODU
Blok kontrolny – 1. DANE IDENTYFIKACYJNE ZAWODU
2. OPIS ZAWODU
Blok kontrolny – 2. OPIS ZAWODU
3. ZADANIA ZAWODOWE I WYMAGANE KOMPETENCJE
Blok kontrolny – 3. ZADANIA ZAWODOWE I WYMAGANE KOMPETENCJE
4. ODNIESIENIE DO SYTUACJI ZAWODU NA RYNKU PRACY I MOŻLIWOŚCI DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
Blok kontrolny – 4. ODNIESIENIE DO SYTUACJI ZAWODU NA RYNKU PRACY I MOŻLIWOŚCI DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
5. ODNIESIENIE DO EUROPEJSKIEJ KLASYFIKACJI UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJI, KWALIFIKACJI I ZAWODÓW (ESCO)
Blok kontrolny – 5. ODNIESIENIE DO EUROPEJSKIEJ KLASYFIKACJI UMIEJĘTNOŚCI/KOMPETENCJI, KWALIFIKACJI I ZAWODÓW (ESCO)
6. ŹRÓDŁA DODATKOWYCH INFORMACJI O ZAWODZIE
Blok kontrolny – 6. ŹRÓDŁA DODATKOWYCH INFORMACJI O ZAWODZIE
7. SŁOWNIK POJĘĆ
Blok kontrolny – 7. SŁOWNIK
Przygotowanie ankiety badawczej i przeprowadzenie badań z udziałem przedstawicieli zawodu
Przygotowanie raportu z badań wstępnego projektu informacji o zawodzie
Recenzowanie projektu informacji o zawodzie
Weryfikacja projektu informacji o zawodzie po recenzji
Ewaluacja projektu informacji o zawodzie
Dokumenty do pobrania
Wymagania edytorskie i redakcyjne dotyczące tekstu informacji o zawodzie
Doświadczenia z walidacji informacji o zawodzie – jakich błędów unikać?
LISTA KONTROLNA
Proces akceptacji i weryfikacji informacji o zawodzie przed wprowadzeniem jej do bazy danych
Opis informacji o zawodzie w bazie danych – Jak korzystać
Dokumenty do pobrania
Cztery etapy tworzenia informacji o zawodzie ►