Przejdź do głównej zawartości
Platforma e-learningowa
Gość
Zaloguj się
Strona główna
Kontakt
Łukasiewicz - ITeE
Ścieżka do strony
Strona główna
Kursy
Kurs dla mentora w sektorze eko-przemysłu
M1: Planowanie działań w zakresie mentoringu
M1.01. Stosowanie zasad uczenia się osób dorosłych...
Kurs dla mentora w sektorze eko-przemysłu
M1.01. Stosowanie zasad uczenia się osób dorosłych i mentoringu w procesie uczenia się w miejscu pracy
Wróć do: M1: Planowanie działań w zakresie mentor...
Pobierz prezentację w formacie pdf
Źródło:
Andragogy: An emerging technology for adult learning
Ostatnia modyfikacja: środa, 8 sierpień 2018, 11:58
◄ Wstęp do modułu M1
Przejdź do...
Przejdź do...
Przesłanki i cele projektu
Słownik
Standard kompetencji zawodowych dla mentorów w eko-przemyśle
Program szkolenia dla mentorów w eko-przemyśle
System certyfikacji mentorów w eko-przemyśle
Kompendium metodyczne i organizacyjne systemu ECVET dla mentorów w eko-przemyśle
Publikacja "Mentoring w sektorze eko-przemysłu"
Dostęp do kursu
Wstęp do kursu
Test kompetencji
Przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy
Zadanie M0.1. Znaki bezpieczeństwa i higieny pracy
Wstęp do modułu M1
Zadanie M1.01.1 Priorytetyzowanie cech dobrego mentora
Zadanie M1.01.2. Kształcenie dorosłych i mentoring
M1.02. Projektowanie i planowanie procesu mentoringu
Zadanie M1.02.1. Analiza SWOT
Zadanie M1.02.2. Pytania samosprawdzające
M1 Test końcowy
Forum do modułu M1
Wstęp do modułu M2
M2.03. Analiza warunków istotnych dla procesu mentoringu w miejscu pracy
Zadanie M2.03.1. Opisz kulturę korporacyjną swojej firmy
Zadanie M2.03.2. Umowa mentoringu
Zadanie M2.03.3. Plan działania: Ustalenie celów SMART
Zadanie M2.03.4. Prowadzenie spotkań mentoringowych
Zadanie M2.03.5. Rozumienie dobrej praktyki w mentoringu w miejscu pracy
Zadanie M2.03.6. Przeszkody i rozwiązania
M2.04 Realizacja procesu mentoringu
Zadanie M2.04.1. Pomyśl o swojej roli mentora
Zadanie M2.04.2. Oczekiwania względem procesu mentoringu
Zadanie M2.04.3. Mentoring z użyciem modelu GROW
Zadanie M2.04.4. Pytania: kiedy zadawać pytania
M2.05. Zapis i analiza procesu mentoringu
Zadanie M2.05.1. - Pytania samosprawdzające
Zadanie M2.05.2. Komunikat „ja” - do samodzielnego wykonania
Zadanie M2.05.3. Kanapka informacyjna - do samodzielnego wykonania
M2 Test końcowy
Forum do modułu M2
Wstęp do modułu M3
M3.06. Przygotowanie ewaluacji procesu mentoringu
Zadanie M3.06.1 Pytania samosprawdzające
Zadanie M3.06.2 Opracowanie strategii uczestnictwa interesariuszy
Zadanie M3.06.3 Opracowanie modelu logicznego
Zadanie M3.06.4 Identyfikacja przeszkód dla ewaluacji
Zadanie M3.06.5 Określenie zakresu ewaluacji
M3.07. Realizacja ewaluacji procesu mentoringu
Zadanie M3.07.1 Pytania samosprawdzające
Zadanie M3.07.2 Opracowanie ankiety ewaluacyjnej
M3 Test końcowy
Forum do modułu M3
Zadanie M1.01.1 Priorytetyzowanie cech dobrego mentora ►